Cilj tjelesne i zdravstvene kulture u visokom obrazovanju je (1) učenje novih konvencionalnih motoričkih znanja, (2) usavršavanje temeljnih teorijskih i praktičnih kinezioloških znanja, (3) utvrđivanje interesa, antropoloških obilježja i motoričke informiranosti (4) sprečavanje procesa deterioracije ili preranog pada osobina, sposobnosti i motoričkih znanja uslijed nedostatne tjelesne aktivnosti (5) osposobljavanje studenata za individualno tjelesno vježbanje (6) promicanje sportske kulture i (7) unapređenje socijalne komunikacije.
Studenti stječu saznanja o strukturi, o pravilima, o trenažnom procesu, o specifičnostima odabrane kineziološke aktivnosti: aerobika, plesovi, plivanje, košarka, nogomet, odbojka, rukomet, stolni tenis, teretana, planinarske ture, klizanje, skijanje i sportovi na vodi ( (jedrenje, veslanje, rafting, canoe) na satovima tjelesne i zdravstvene kulture.
Iz tog predmeta studenti ne dobivaju numeričke ocjene već samo potpis o redovitosti pohađanja nastave. Kriterij za dobivanje potpisa jednak je odredbi o dobivanju potpisa na visokoškolskim studijima.
Sve dodatne informacije o organiziranju nastave i gdje se održava nastava tjelesne i zdravstvene kulture možete pogledati na web stranici www.pmf.hr i u dvorani "Martinovka" kabinet br. 8.
|
-
The level of physical activity of undergraduate students at three faculties over a seven-day period., Key words: level of sport activity, students, gender difference, higher education institution, Fučkar Reichell, K., Špehar, N., Gošnik, J., Faculty of Kinesiology, University of Zagreb, ISBN: 978-953-317-027-5., 2014.
-
Analiza utjecaja na znanje plivanja kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Analiza utjecaja na znanje plivanja kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu., Fučkar Reichel, K., Gošnik, J., Špehar, N., Zbornik radova 12. hrvatskog savjetovanja o obuci neplivača "Individualizacija rada u području obuke neplivača", Rijeka, 2012., 2012.
|