| Moć i granice odgoja. Proces i subjekti odgoja.
 Odgojni ciljevi.
 Stilovi odgoja.
 Odgojni autoriteti.
 Komunikacija u odgoju i obrazovanju
 Temeljna odgojna područja (tjelesni, intelektualni, moralni, socijalno - emocionalni, radni odgoj).
 Područja ostvarivanja odgoja (odgoj u obitelji, predškolski odgoj, odgoj u školi)
 Metode i sredstva odgoja u nastavi.
 Rad s djecom koju je teško odgajati.
 Socijalne kompetencije i prosocijalno ponašanje.
 Odgoj i mediji.
 
 ISHODI:
 Po završetku kolegija studenti će moći:
 1. definirati temeljne pedagoške pojmove  - odgoj, obrazovanje, izobrazba, naobrazba, socijalizacija, intencionalni i neintencionalni odgoj, pedagoška komunikacija
 2. analizirati i usporediti različite pristupe definiranju temeljnih pojmova
 3. opisati i objasniti razlike između različitih pravaca znanosti o odgoju
 4..razumjeti primjenu obrazovnih  teorija u školskoj praksi
 5. primijeniti, analizirati i povezati pojmove iz sadržaja kolegija sa problemima unutar nastavničkih kolegija u nastavku studija (didaktika, metodika)
 6. prosuditi i procijeniti kojom je usvojenom i poznatom metodom iz sadržaja kolegija, optimalno riješiti probleme u školskoj praksi
 |