CILJEVI PREDMETA: Praktično pripremiti studente za rad u nastavi fizike u osnovnim i srednjim školama.
ISHODI UČENJA NA RAZINI PROGRAMA KOJIMA PREDMET DOPRINOSI:
1. Znanje i razumijevanje
1.5. demonstrirati poznavanje i razumijevanje suvremenih pristupa nastavi fizike, tehnike i informatike te suvremenih nastavnih metoda
2. Primjena znanja i razumjevanja
2.8. kreirati motivirajuće okruženje za aktivno učenje, koje potiče razvoj sposobnosti i znanja svih učenika
2.9. osmisliti, pripremiti i izvesti nastavni sat u osnovnoj i srednjoj školi u skladu s nastavnim planom i programom i načelima interaktivne istraživački usmjerene nastave fizike
3. Stvaranje prosudbi
3.2. postaviti jasne i mjerljive ciljeve učenja u nastavi fizike, tehnike i informatike u skladu s nastavnim programima
3.3. promišljati i kritički vrednovati izvedenu
3.4. preuzeti odgovornost za uspješno provođenje i izvršenje nastavnih zadataka
3.5. demonstrirati profesionalni integritet i etično ponašanje u radu s učenicima i kolegama
4. Komunikacijske sposobnosti
4.1. jasno i učinkovito komunicirati s učenicima i kolegama
4.2. jasno i koncizno prezentirati složene ideje
OČEKIVANI ISHODI UČENJA NA RAZINI PREDMETA:
1. pripremiti nekoliko nastavnih sati iz fizike za osnovnu i srednju školu,
2. demonstrirati primjenu interaktivnih nastavnih metoda u razredu,
3. demonstrirati primjenu metodičkih načela i nastavnih vještina u razredu,
4. demostrirati sposobnost organizacije rada u razredu,
5. analizirati nastavne satove kolega i mentora.
SADRŽAJ PREDMETA:
1. Hospitiranje u školi i konzultacije s nastavnikom mentorom (20 sati).
2. Izvođenje probnih i ispitnih satova i njihova analiza (10 sati).
3. Održavanje i slušanje seminara o odgledanim i održanim satovima, analiza snimljenih satova (30 sati).
OBVEZE STUDENATA:
Studenti su obvezni redovito pohađati hospitacije, održati nekoliko probnih i jedan ispitni sat u školi, te održati seminar o svojim satovima pred drugim studentima.
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA:
Ocjena se formira na temelju ocjene seminara.
|