O projektu: https://fizko.uniri.hr
O projektu: https://fizko.uniri.hr
Smjernice za uvođenje projektne nastave na studijima fizike dostupne su na sljedećoj poveznici.
Webinar je održan u petak, 28. 5. 2021.
prof. dr. sc. Mojca Čepić
University of Ljubljana, Faculty of education
Three dimensions of inquiry in physics education
We shall consider three aspects of inquiry. Inquiry based learning (on a practical example), practitioner inquiry (on an extension for the practical example) and a professional learning community, that is, how one could establish a good and effective professional learning community.
Snimka webinara nalazi se na https://puh.srce.hr/s/SfcgREgRp29R9dD
Webinar je održan u petak, 21. svibnja 2021.
Doc.dr.sc. Jurij Bajc
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Assessment of knowledge of physics on a national scale
Snimka webinara nalazi se na https://puh.srce.hr/s/3WL5oKkoYyj4z6b
Fokus ovog seminara je bio na metodama evaluacije znanja iz fizike na različitim razinama. Prezentirani su poražavajući rezultati testiranja koji ukazuju da samo 10% populacije pokazuje konceptualno razumijevanje fizikalnih fenomena. Slabe matematičke vještine skreću fokus s fizike na višu matematiku.
Webinar je održan u srijedu, 19. svibnja 2021.
Prof. dr. sc. Gorazd Planinšič
Fakulteta za matematiko in fiziko, Univerza v Ljubljani
Experience in Active Learning
FizKO, 19.5. 2021.
Snimka webinara nalazi se na https://puh.srce.hr/s/ssHsNEFmn7Ao8Wd
Prezentacija (pdf)
Participants will learn how to engage students to become active participants in constructing new knowledge, applying this knowledge in problem solving and in developing key science competences. We will work on-line on the activities that are based on the framework called Investigative Science Learning Environment (ISLE).
U sklopu Elementa 2 (Unaprjeđenje postupaka osiguravanja kvalitete na studijskim programima fizike) predviđene su aktivnosti izrade alata za povećanje transparentnosti postupaka i rezultata vrednovanja (ispita).