O projektu: https://fizko.uniri.hr


Obavijesti

Smjernice za uvođenje projektne nastave na studijima fizike dostupne su na sljedećoj poveznici.

Autor: Tamara Nikšić

Webinar je održan u petak, 28. 5. 2021.

prof. dr. sc. Mojca Čepić

University of Ljubljana, Faculty of education

Three dimensions of inquiry in physics education

We shall consider three aspects of inquiry. Inquiry based learning (on a practical example), practitioner inquiry (on an extension for the practical example) and a professional learning community, that is, how one could establish a good and effective professional learning community.

Snimka webinara nalazi se na https://puh.srce.hr/s/SfcgREgRp29R9dD

Autor: webmaster FO

Webinar je održan u petak, 21. svibnja 2021.

Doc.dr.sc. Jurij Bajc

Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

Assessment of knowledge of physics on a national scale

Snimka webinara nalazi se na https://puh.srce.hr/s/3WL5oKkoYyj4z6b

Fokus ovog seminara je bio na metodama evaluacije znanja iz fizike na različitim razinama. Prezentirani su poražavajući rezultati testiranja koji ukazuju da samo 10% populacije pokazuje konceptualno razumijevanje fizikalnih fenomena. Slabe matematičke vještine skreću fokus s fizike na višu matematiku.

Autor: webmaster FO

Webinar je održan u srijedu, 19. svibnja 2021.

Prof. dr. sc. Gorazd Planinšič

Fakulteta za matematiko in fiziko, Univerza v Ljubljani

Experience in Active Learning

FizKO, 19.5. 2021.

Snimka webinara nalazi se na https://puh.srce.hr/s/ssHsNEFmn7Ao8Wd

Prezentacija (pdf)

Participants will learn how to engage students to become active participants in constructing new knowledge, applying this knowledge in problem solving and in developing key science competences. We will work on-line on the activities that are based on the framework called Investigative Science Learning Environment (ISLE).

Autor: webmaster FO

U sklopu Elementa 2 (Unaprjeđenje postupaka osiguravanja kvalitete na studijskim programima fizike) predviđene su aktivnosti izrade alata za povećanje transparentnosti postupaka i rezultata vrednovanja (ispita).

Autor: Tamara Nikšić