SVEUČILIŠTE U ZAGREBU, PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKI FAKULTET (dalje: PMF), Horvatovac 102a, 10 000 Zagreb, na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18), te članka 3. Odluke o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora KLASA: 372-01/19-01/186, URBROJ: 536-02/01-19-02 od 29. studenog 2019. godine  i odluke Fakultetskog kolegija PMF-a donesene na sjednici 27. listopada 2022. godine raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda

1. Podaci o poslovnom prostoru

– Poslovna prostorija u niskom prizemlju zgrade Kemijskog odsjeka PMF-a, na adresi Horvatovac 102A, 10000 Zagreb, namijenjena obavljanju djelatnosti fotokopiranja i srodnih djelatnosti zatvorenog tipa uz radno vrijeme radnim danima od 9 do 18 h u razdoblju od 1. rujna do 31. srpnja tlocrtne površine 5,35mx2,40m uz pravo korištenja sanitarnih prostorija koje se nalaze u niskom prizemlju zgrade. Poslovni prostor se nalazi u stanju djelomične uređenosti i opremljenosti (priključak električne energije).

– Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju, o čemu se sastavlja primopredajni zapisnik, pa je budući zakupnik obvezan predmetni poslovni prostor urediti odnosno po potrebi privesti svrsi o svom trošku. Uložena sredstva nakon isteka roka zakupa se ne vraćaju zakupniku.

– Poslovni prostor je moguće razgledati radnim danom prema dogovoru uz prethodnu najavu na e-mail danijel.namjesnik@pmf.hr.

2. Početni iznos mjesečne zakupnine

Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 1.200,00 HRK (159,27 EUR, 1 EUR = 7,53450 HRK) uvećan za iznos poreza na dodanu vrijednost.

– Poslovni prostor daje se u zakup na razdoblje od 5 (pet) godina.

– Zakupnina uključuje režijske troškove.

–Za mjesec kolovoz zakupnina se ne naplaćuje.

3. Opći uvjeti zakupa

– Zakupnik je obvezan u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora opremiti prostor potrebnom opremom te započeti s radom.

– Zakupnik je dužan snositi troškove svih isprava potrebnih za obavljanje djelatnosti koje zahtijevaju ovlaštena tijela.

– Zakupnik je obvezan održavati čistoću poslovnog prostora te je u obvezi odvajanja otpada.

– Zakupnik odgovara zakupodavcu za svaku štetu nastalu korištenjem aparata. Štete na aparatima, bez obzira na uzrok, nisu zakupodavčeva odgovornost.

– Zakupnik ne može davati zakupljeni prostor u podzakup trećim osobama.

4. Pravo sudjelovanja na natječaju

1. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve fizičke osobe, koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost, i pravne osobe registrirane za djelatnost koja je predmet natječaja te mogu ponuditi i obavljanje usluga iz skupine srodnih djelatnosti (knjigoveška djelatnost, otiskivanje malih i velikih formata, plotanje, digitalno izrezivanje, meki i tvrdi uvez, plastificiranje, digitalni tisak, zlatotisak).

5. Sadržaj ponude

Ponuda mora sadržavati:

- oznaku poslovnog prostora koji je predmet natječaja (adresa poslovnog prostora),

- ime i prezime ponuditelja, prebivalište/sjedište, OIB (za fizičke osobe koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost), naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe), kontakt podatke (e-mail adresa, broj telefona/mobitela),

- presliku osobne iskaznice za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost,

- izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz odgovarajućeg registra iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koja je predmetom natječaja, ne stariji od tri mjeseca,

- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, ne niži od početnog iznosa navedenog u natječaju,

- broj žiro računa s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren,

- izvornik, ovjerenu presliku ili elektronički zapis potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja što ju je izdala nadležna porezna uprava Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana,

- BON 2 ili SOL 2 - ne stariji od 3 mjeseca od dana objave natječaja kao dokaz o solventnosti;

- dokaz o uplati jamčevine isključivo s računa/imena ponuditelja,

- popis usluga s prijedlogom cjenika

- za ponuditelje koji se pozivaju na pravo prednosti prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21) - izvornik ili ovjerenu presliku dokumenta kojim se dokazuje odgovarajući  status, ne starije od tri mjeseca te od javnog bilježnika ovjerenu izjavu da ponuditelj nije zakupnik drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je zakup ostvaren.

Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj stranica (npr. 1/3, 2/3, 3/3). Ponude koje su zaprimljene, a nisu uvezane i numerirane na prethodno opisani način smatrat će se nevaljanima i neće se razmatrati.

Jamčevinu u trostrukom iznosu početne mjesečne zakupnine uvećane za iznos poreza na dodanu vrijednost ponuditelj je dužan uplatiti na račun Prirodoslovno-matematičkog fakulteta, IBAN: HR5823600001101522208 otvorenog kod Zagrebačke banke d.d., internet bankarstvom ili virmanom, najkasnije do posljednjeg dana roka podnošenja ponuda na natječaj. Ponuditelju čija ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunat će se u beskamatni polog za plaćanje zakupnine i drugih troškova predviđenih ugovorom o zakupu poslovnog prostora,  a ostalim ponuditeljima uplaćena jamčevina vratit će se u roku od 30 dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja. Uplaćena jamčevina ne vraća se odabranom ponuditelju ako odustane od ponude odnosno od sklapanja ugovora o zakupu ili ako po obavijesti o prihvatu ponude ne uplati razliku iznosa do visine tri ponuđene zakupnine uvećane za iznos poreza na dodanu vrijednost.

Po obavijesti o prihvatu ponude, a prije sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, odabrani ponuditelj obvezan je uplatiti razliku iznosa do visine tri ponuđene zakupnine uvećane za iznos poreza na dodanu vrijednost, na ime beskamatnog pologa koji ostaju zakupodavcu do isteka ugovora o zakupu ili dostaviti bezuvjetnu bankarsku garanciju izdanu od poslovne banke u korist PMF-a u visini tri mjesečne zakupnine uvećane za iznos poreza na dodanu vrijednost, plativu na „prvi poziv“ i „bez prigovora“ s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu poslovnog prostora uz dodatni respiro rok 3 (tri) mjeseca, a kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza. Ukoliko odabrani ponuditelj odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, uplaćena jamčevina se ne vraća.

6. Ponude koje se neće razmatrati:

- ponude pravnih osoba i fizičkih osoba koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza pod uvjetom da se pridržavaju odobrenih rokova plaćanja,

- ponude pravnih osoba i fizičkih osoba koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost nad kojima je pokrenut postupak predstečaja, stečaja ili likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja,

- ponude fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu PMF-a,

- ponude pravnih osoba čiji je osnivač i/ili zakonski zastupnik ujedno i osnivač i/ili zakonski zastupnik zakupnika, odnosno korisnika koji ima evidentirano dospjelo dugovanje s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu PMF-a,

- ponude ponuditelja koji nije solventan,

- uvjetne ponude,

- nepravovremene i nepotpune ponude, kao i ponude suprotne pravilima natječaja.

PMF zadržava pravo izmjene odnosno poništenja javnog natječaja u svakoj njegovoj fazi te neprihvaćanja niti jedne ponude pristigle na natječaj.

7. Rok za podnošenje ponuda i postupak otvaranja ponuda

Pisana ponuda za zakup poslovnog prostora s priloženom dokumentacijom podnosi se preporučenom pošiljkom ili osobno na adresu: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Kemijski odsjek, Horvatovac 102A, 10000 Zagreb, u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Ponuda za javni natječaj – Zakup – NE OTVARAJ“ , u roku od 8 dana od dana objave natječaja u dnevnom listu i na internetskim stranicama PMF-a. Ako se ponuda podnosi preporučenom pošiljkom, dan predaje ponude pošti, odnosno ovlaštenom pružatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje PMF-u.

Ponude koje nisu predane u navedenom roku i na prethodno opisan način neće se razmatrati te će se neotvorene vratiti pošiljatelju.

Ponude će se javno otvarati u prostorijama na Kemijskom odsjeku PMF-a, Horvatovac 102A, 10000 Zagreb, dana 14. studenoga 2022. godine u 14:00 sati. Ponude će otvarati Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, a otvaranju mogu nazočiti javnost, ponuditelji ili od njih ovlaštene osobe uz valjanu punomoć. 

O provedenom postupku nazočni članovi Povjerenstva za provedbu javnog natječaja sastavlja zapisnik koji mora sadržavati podatke o ponuditeljima, ponuđenim iznosima mjesečne zakupnine te podatke o najvišoj ponuđenoj mjesečnoj zakupnini. Zapisnik potpisuju nazočni članovi Povjerenstva.

8. Najpovoljnija ponuda

Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja, uz ispunjenje uvjeta javnog natječaja, sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine uvećan za iznos poreza na dodanu vrijednost.

Ako dva ili više natjecatelja za poslovni prostor koji je predmet zakupa ponude isti iznos mjesečne zakupne koji je ujedno i najviši, bit će pozvani putem elektroničke pošte naznačene u ponudi da u roku od 3 dana po primitku obavijesti dostave nove ponude pisanim putem – poštom, u zatvorenoj omotnici, s novim iznosom mjesečne zakupnine. Povjerenstvo će, u nazočnosti natjecatelja, otvoriti nove ponude i utvrditi koja je od dostavljenih ponuda najpovoljnija.

Ako je ponudu dostavila osoba koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost, sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koja ispunjava uvjete iz javnog natječaja, uputit će joj se putem elektroničke pošte naznačene u ponudi poziv da se u roku od 5 dana izjasni o prihvaćanju najvišeg ponuđenog iznosa zakupnine za poslovni prostor za koji je podnijela ponudu. Ako se osoba u roku ostavljenom za očitovanje ne izjasni o prihvaćanju najvišeg ponuđenog iznosa zakupnine, smatrat će se da predmetnu ponudu najvišeg iznosa ne prihvaća.

Odluku o odabiru najpovoljnije ponude, na prijedlog Povjerenstva za provedbu javnog natječaja, donosi dekan.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se  s ponuditeljem koji je podnio ponudu s najvišim iznosom zakupnine, uz pretpostavku ispunjenja ostalih uvjeta iz natječaja o zakupu poslovnog prostora. Ugovorom će se detaljnije regulirati prava i obveze ugovornih strana sukladno propisima o zakupu poslovnog prostora i obveznim odnosima.

Ugovor se sklapa u obliku ovršne isprave (trošak solemnizacije snosi zakupnik) uz obvezu ugovaranja police osiguranja te druge uvjete u skladu sa Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, Odlukom o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora, KLASA: 372-01/19-01/186, URBROJ: 536-02/01-19-02 od 29. studenog 2019., drugim primjenjivim propisima te odredbama ovog natječaja.

O rezultatima javnog natječaja ponuditelji će biti obaviješteni putem internetskih stranica PMF-a.

Autor: Marijana Šurina
Popis obavijesti