SVEUČILIŠTE U ZAGREBU, PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKI FAKULTET (dalje: PMF), Horvatovac 102a, 10 000 Zagreb, na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18), te članka 3. Odluke o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora KLASA: 372-01/19-01/186, URBROJ: 536-02/01-19-02 od 29. studenog 2019. godine  i odluke Fakultetskog kolegija PMF-a donesene na sjednici 29. lipnja 2023. raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za davanje u zakup dijela poslovnog prostora za postavljanje samoposlužnih aparata

prikupljanjem pisanih ponuda

1.     Podaci o dijelu poslovnog prostora

rbr

Lokacija postavljanja aparata

Vrsta i broj samoposlužnih aparata

Površina prostora po aparatu (m2)

Položaj u zgradi (kat, opis položaja)

Početna mjesečna neto zakupnina po aparatu (EUR)

1.

Biološki odsjek, Ravnice 48, Zagreb (trenutna i privremena lokacija za vrijeme obnove od potresa zgrade na redovitoj lokaciji), Rooseveltov trg 6, Zagreb (redovita lokacija koja se obnavlja i u koju se preseljenje očekuje u ljeto 2024.)

1 aparat za tople napitke  (nema priključak na vodu) i 1 aparat za snack proizvode i sokove/vodu

 

1

Visoko prizemlje, s desne strane u auli Rooseveltov trg 6)

 

2. kat, aula (Ravnice 48, privremena lokacija)

60 EUR + PDV

2.

Matematički odsjek, Bijenička 30, Zagreb

 

2 aparata za tople napitke (ima priključak na vodu) i 1 aparat za snack proizvode i sokove/vodu

1

Ulaz

60 EUR + PDV

3.

Kemijski odsjek, Horvatovac 102B, Zagreb

2 aparata za tople napitke (ima priključak na vodu) i 2 aparata za snack proizvode i sokove/vodu

1

etaža -1 (zapadni zid studentskog prostora)

60 EUR + PDV

4.

Biološki odsjek, Zavod za molekularnu biologiju, Horvatovac 102A,  Zagreb

1 aparat za tople napitke (ima priključak na vodu)

 

1

2. kat aula, do biblioteke (Horvatovac 102A)

60 EUR + PDV

5.

Fizički odsjek, Bijenička cesta 32, Zagreb

 

1 aparat za tople napitke (ima priključak na vodu) i 1 aparat za snack proizvode i sokove/vodu

1

Prizemlje, predvorje

60 EUR + PDV

6.

Geološki odsjek, Horvatovac 102B, Zagreb

1 aparat za tople napitke (ima priključak na vodu) i 1 aparat za snack proizvode i sokove/vodu

1

Suteren zgrade, pored ulaza u zgradu i nasuprot predavaone -008

60 EUR + PDV

7.

Geofizički odsjek, Horvatovac 95, Zagreb

1 aparat za tople napitke (ima priključak na vodu)

1

zapadni zid glavnog predvorja u prizemlju, pored stubišta

60 EUR + PDV

 

Pregled prostora na svim lokacijama moguć je radnim danom do 20. srpnja 2023. prema prethodnom dogovoru uz javljanje na dekanat@dekanat.pmf.hr.

Na svim lokacijama osiguran je priključak električne energije.

Na lokacijama na kojima nema priključka na vodu, aparati za tople napitke moraju imati svoj spremnik za vodu.

Aparati za tople napitke moraju zadovoljavati minimalne tehničke uvjete u smislu mogućnosti odabira napitaka na bazi instant i espresso kave, mlijeka, čokolade i čaja, uz mogućnost doziranja šećera.

Aparati moraju imati kombinirani naplatni sustav: gotov novac (kovanice i papirnate novčanice) uz mogućnost povrata više uplaćenog novca te bezgotovinski način plaćanja (kartice, beskontaktno plaćanje).

Ponuditelj je obvezan kontrolirati potrošnju ponuđenih proizvoda te osigurati kontinuiranu isporuku svih ponuđenih proizvoda.

Samoposlužni aparati moraju imati sustav praćenja prometa koji omogućuje PMF-u mogućnost direktnog uvida u ostvareni promet na aparatima u bilo kojem trenutku.

Ponuditelj u cijelosti snosi troškove nastale održavanjem i servisiranjem aparata u prostoru, te se obvezuje kvarove i zastoje otkloniti bez odgode, a najkasnije u roku od 24 sata od dojave kvara ili zastoja.

Ponuditelj je dužan održavati aparate u skladu sa sanitarno-higijenskim propisima te je odgovoran za rad aparata te kvalitetu i zdravstvenu ispravnost proizvoda iz aparata.

Ponuditelj mora imati važeći HACCP certifikat za područje Republike Hrvatske za skladištenje, distribuciju i pružanje usluga putem samoposlužnih aparata za tople napitke, sokove i vodu i snack asortiman izdan od ovlaštenog certifikatora.

Maloprodajna cijena po toplom napitku ne smije prelaziti 0,70 EUR.

2. Početni iznos mjesečne zakupnine

Početni iznos ukupne mjesečne zakupnine iznosi 900 EUR uvećan za iznos poreza na dodanu vrijednost.

Zakupnina uključuje režijske troškove.

Za mjesec kolovoz zakupnina se ne naplaćuje.

3. Opći uvjeti zakupa

Dijelovi poslovnog prostora se daju u zakup u viđenom stanju.

Dijelovi poslovnog prostora daju se u zakup u trajanju 3 (tri) godine. Očekivani početak trajanja zakupa je od 2. listopada 2023.

Potpisom ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je dijelove poslovnog prostora primio u viđenom stanju.

Zakupnik je obvezan najkasnije u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora postaviti aparate i omogućiti njihovu uporabu na svim lokacijama.

Zakupnik je dužan snositi troškove svih isprava potrebnih za obavljanje djelatnosti koje zahtijevaju ovlaštena tijela.

Ponuditelji mogu dati ponudu isključivo za sve aparate na svim lokacijama koji moraju sadržavati asortiman bezalkoholnih hladnih bezalkoholnih pića (voda i sokovi) i asortiman snack proizvoda (čokoladice, slane i slatke grickalice) te toplih napitaka (instant kava, espresso kava, čaj).

Zakupnik odgovara PMF-u za svaku štetu nastalu neispravnošću ili korištenjem aparata.

Dijelovi poslovnog prostora na kojima se zasniva zakup ne mogu se dati u podzakup, niti je dopušteno po bilo kojoj pravnoj osnovi dati trećoj osobi na korištenje ili sukorištenje isti poslovni prostor (primjerice, ugovorom o poslovno-tehničkoj suradnji, ugovorom o trgovačkom zastupanju ili slično).

Podnošenjem ponude ponuditelj je izričito suglasan da PMF može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda, sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka.

4. Pravo sudjelovanja na natječaju

Pravo na podnošenje ponuda imaju pravne osobe te fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost.

5. Sadržaj ponude

Ponuda mora sadržavati:

- oznaku dijelova poslovnog prostora koji su predmet natječaja (adrese),

- ime i prezime ponuditelja, prebivalište/sjedište, OIB (za fizičke osobe koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost), naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe), kontakt podatke (e-mail adresa, broj telefona/mobitela),

- presliku osobne iskaznice za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost,

- izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz odgovarajućeg registra iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koja je predmetom natječaja, ne stariji od tri mjeseca,

- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, ne niži od početnog iznosa navedenog u natječaju,

- broj žiro računa s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren, za slučaj vraćanja jamčevine,

- izvornik, ovjerenu presliku ili elektronički zapis potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja što ju je izdala nadležna porezna uprava Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana,

- BON 2 ili SOL 2 - ne stariji od 3 mjeseca od dana objave natječaja kao dokaz o solventnosti,

- dokaz o uplati jamčevine isključivo s računa/imena ponuditelja,

- popis asortimana hladnih i toplih napitaka te snack proizvoda koji bi bio dostupan u aparatima s navođenjem maloprodajnih cijena,

- izjavu da samoposlužni aparati zadovoljavaju minimalne tehničke uvjete u smislu mogućnosti odabira toplih napitaka na bazi instant i espresso kave, mlijeka, čokolade i čaja, uz mogućnost doziranja šećera,

- izjavu da samoposlužni aparati imaju kombinirani naplatni sustav: gotov novac (kovanice i papirnate novčanice) uz mogućnost povrata više uplaćenog novca, bezgotovinski način plaćanja (kartice, beskontaktno plaćanje),

- izjavu da samoposlužni aparati imaju sustav praćenja prometa koji omogućuje PMF-u mogućnost direktnog uvida u ostvareni promet na aparatima u bilo kojem trenutku,

- preslika važećeg HACCP certifikata za područje Republike Hrvatske za skladištenje, distribuciju i pružanje usluga putem samoposlužnih aparata za tople napitke, hladne napitke i snack asortiman od ovlaštenog izdanog od ovlaštenog certifikatora,

- za ponuditelje koji se pozivaju na pravo prednosti prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21) - izvornik ili ovjerenu presliku dokumenta kojim se dokazuje odgovarajući  status, ne starije od tri mjeseca te od javnog bilježnika ovjerenu izjavu da ponuditelj nije zakupnik drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je zakup ostvaren.

Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj stranica (npr. 1/3, 2/3, 3/3). Ponude koje su zaprimljene, a nisu uvezane i numerirane na prethodno opisani način smatrat će se nevaljanima i neće se razmatrati.

Jamčevinu u trostrukom iznosu ukupne početne mjesečne zakupnine uvećane za iznos poreza na dodanu vrijednost ponuditelj je dužan uplatiti na račun Prirodoslovno-matematičkog fakulteta, IBAN: HR5823600001101522208 otvorenog kod Zagrebačke banke d.d., internet bankarstvom ili virmanom, najkasnije do posljednjeg dana roka podnošenja ponuda na natječaj. Ponuditelju čija ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunat će se u beskamatni polog za plaćanje zakupnine i drugih troškova predviđenih ugovorom o zakupu poslovnog prostora,  a ostalim ponuditeljima uplaćena jamčevina vratit će se u roku od 30 dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja. Uplaćena jamčevina ne vraća se odabranom ponuditelju ako odustane od ponude odnosno od sklapanja ugovora o zakupu ili ako po obavijesti o prihvatu ponude ne uplati razliku iznosa do visine tri ponuđene zakupnine uvećane za iznos poreza na dodanu vrijednost.

Po obavijesti o prihvatu ponude, a prije sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, odabrani ponuditelj obvezan je uplatiti razliku iznosa do visine tri ponuđene zakupnine uvećane za iznos poreza na dodanu vrijednost, na ime beskamatnog pologa koji ostaju PMF-u do isteka ugovora o zakupu ili dostaviti bezuvjetnu bankarsku garanciju izdanu od poslovne banke u korist PMF-a u visini tri mjesečne zakupnine uvećane za iznos poreza na dodanu vrijednost, plativu na „prvi poziv“ i „bez prigovora“ s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu poslovnog prostora uz dodatni respiro rok 3 (tri) mjeseca, a kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza. Ukoliko odabrani ponuditelj odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, uplaćena jamčevina se ne vraća.

6. Ponude koje se neće razmatrati:

- ponude pravnih osoba i fizičkih osoba koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza pod uvjetom da se pridržavaju odobrenih rokova plaćanja

- ponude pravnih osoba i fizičkih osoba koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost nad kojima je pokrenut postupak predstečaja, stečaja ili likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja

- ponude fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu PMF-a

- ponude pravnih osoba čiji je osnivač i/ili zakonski zastupnik ujedno i osnivač i/ili zakonski zastupnik zakupnika, odnosno korisnika koji ima evidentirano dospjelo dugovanje s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu PMF-a

- ponude ponuditelja koji nije solventan

- uvjetne ponude

- nepravovremene i nepotpune ponude, kao i ponude suprotne pravilima natječaja

- ponuditelj može podnijeti samo jednu ponudu, a u slučaju kada isti ponuditelj dostavi više ponuda, valjanom će se smatrati isključivo ponuda s najvećim iznosom ponuđene zakupnine

PMF zadržava pravo izmjene odnosno poništenja javnog natječaja u svakoj njegovoj fazi te neprihvaćanja nijedne ponude pristigle na natječaj.

7. Rok za podnošenje ponuda i postupak otvaranja ponuda

Pisana ponuda za zakup poslovnog prostora s priloženom dokumentacijom podnosi se preporučenom pošiljkom ili osobno na adresu: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Horvatovac 102A, 10000 Zagreb, u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Ponuda za javni natječaj – Zakup – NE OTVARAJ“ , u roku od 15 dana od dana objave natječaja u dnevnom listu i na internetskim stranicama PMF-a. Ako se ponuda podnosi preporučenom pošiljkom, dan predaje ponude pošti, odnosno ovlaštenom pružatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje PMF-u.

Ponude koje nisu predane u navedenom roku i na prethodno opisan način neće se razmatrati te će se neotvorene vratiti pošiljatelju.

Ponude će se javno otvarati na adresi Horvatovac 102A, 10000 Zagreb, dana 29. kolovoza 2023., u 13:00 sati. Ponude će otvarati Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, a otvaranju mogu nazočiti javnost, ponuditelji ili od njih ovlaštene osobe uz valjanu punomoć. 

O provedenom postupku nazočni članovi Povjerenstva za provedbu javnog natječaja sastavlja zapisnik koji mora sadržavati podatke o ponuditeljima, ponuđenim iznosima mjesečne zakupnine te podatke o najvišoj ponuđenoj mjesečnoj zakupnini. Zapisnik potpisuju nazočni članovi Povjerenstva.

8. Najpovoljnija ponuda

Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja, uz ispunjenje uvjeta javnog natječaja, sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine uvećan za iznos poreza na dodanu vrijednost.

Ako dva ili više natjecatelja za poslovni prostor koji je predmet zakupa ponude isti iznos mjesečne zakupne koji je ujedno i najviši, bit će pozvani putem elektroničke pošte naznačene u ponudi da u roku od 3 dana po primitku obavijesti dostave nove ponude pisanim putem – poštom, u zatvorenoj omotnici, s novim iznosom mjesečne zakupnine. Povjerenstvo će, u nazočnosti natjecatelja, otvoriti nove ponude i utvrditi koja je od dostavljenih ponuda najpovoljnija.

Ako je ponudu dostavila osoba koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost, sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koja ispunjava uvjete iz javnog natječaja, uputit će joj se putem elektroničke pošte naznačene u ponudi poziv da se u roku od 5 dana izjasni o prihvaćanju najvišeg ponuđenog iznosa zakupnine za poslovni prostor za koji je podnijela ponudu. Ako se osoba u roku ostavljenom za očitovanje ne izjasni o prihvaćanju najvišeg ponuđenog iznosa zakupnine, smatrat će se da predmetnu ponudu najvišeg iznosa ne prihvaća.

Odluku o odabiru najpovoljnije ponude, na prijedlog Povjerenstva za provedbu javnog natječaja, donosi dekan.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se  s ponuditeljem koji ispunjava sve uvjete iz natječaja o zakupu poslovnog prostora i koji je podnio ponudu s najvišim iznosom zakupnine. Ugovorom će se detaljnije regulirati prava i obveze ugovornih strana sukladno propisima o zakupu poslovnog prostora i obveznim odnosima.

Ugovor se sklapa u obliku ovršne isprave (trošak solemnizacije snosi zakupnik) uz obvezu ugovaranja police osiguranja te druge uvjete u skladu sa Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, Odlukom o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora, KLASA: 372-01/19-01/186, URBROJ: 536-02/01-19-02 od 29. studenog 2019., drugim primjenjivim propisima te odredbama ovog natječaja.

O rezultatima javnog natječaja ponuditelji će biti obaviješteni putem internetskih stranica PMF-a.

Autor: Admin 2 dekanat
Popis obavijesti