1.	Znanstveni cilj i znanstvena metoda  
2.	Teorije istraživanja  
3.	Kvalitativna vs kvantitativna paradigma 
4.	Vrste pedagogijskih istraživanja 
5.	Uzorak ispitanika (probabilistički i neprobabilistički) 
6.	Hipoteze (nul, alternativne)  i varijable (nezavisne, zavisne, dualnost), kategorijalne (dihotomne, trihotomne, politomne), kvantitativne (diskretne i kontinuirane) 
7.	Metode prikupljanja podataka i instrumenti  
8.	Vrste mjerenja i mjerne skale (nominalna, ordinalna, intervalna, omjerna; Thurstonova, Bogardusova, Semantički diferencijal)   
9.	Nacrti istraživanja (eksperimentalni, kvazieksperimentalni, diferencijalni, korelacijski, ex post facto, case study) 
10.	Korelacije (linearne i nelinearne, stohastičke) 
11.	Hi kvadrat test (Log linear) 
12.	T  test (jedan uzorak, nezavisni uzorci, vezani uzorci) 
13.	ANOVA (One way, two way) 
14.	Parametrijski i neparametrijski testovi  (i robusni) 
15.	Akcijska istraživanja 
                                 | 
                            
                                                                            
                                
                                
                                                                                                                    - 
                                            Pedagodija za učitelje i nastavnike, poglavlje   -  Znanstveno proučavanje odgoja i obrazovanja, Matijević, M., Bilić, V., Opić , S., Školska knjiga, 2016.
                                        
 
                                                                                                                                                            - 
                                            Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima., Mejovšek, M., Jastrebarsko: Naklada Slap, 2003.
                                        
 
                                                                                                                                                            - 
                                            Neki izazovi kvantitativne metodologije u istraživanjima odgoja i školskoj pedagogiji, U: Siniša Opić, Vesna Bilić, Marko Jurčić (Ur.), Odgoj u školi (str.279-303). Zagreb: Učiteljski fakultet., UF, 2015.
                                        
 
                                                                                                                                                            - 
                                            Obrada kvalitativnih podataka (log-linearna analiza) u istraživanjima, U Siniša, Opić; Branko, Bognar; Ratković, S. (Ur.), Novi pristupi istraživanja odgoja i obrazovanja (23-38). Zagreb: Učiteljski fakultet., UF, 2017.
                                        
 
                                                                                                             
                                 |