Studiji
Uz prijediplomski istraživački studij geografije i integrirani nastavnički studij geografije i povijesti, Geografski odsjek PMF-a nudi pet usmjerenja na diplomskoj razini. Osim toga, prijediplomski i diplomski studij Znanosti o okolišu izvodi se u suradnji s Biološkim i Geološkim odsjekom PMF-a.
Predavanja na Geografskom odsjeku odvijaju se u četiri predavaonice (Predavaonice 1, 2 , 5 i 6). Nastava iz Tjelesne i zdravstvene kulture odvija se u dvorani Martinovka. Nastava iz geoloških kolegija odvija se na Geološkom odsjeku PMF-a. Uz predavaonice studentima su na raspolaganju i Knjižnica s čitaonicom te Kutak za studente s računalima.
Ured za studente otvoren je za studente radnim danom od 10 do 12 sati.
Naši studenti često sudjeluju na međunarodnim programima razmjena, poput Erasmusa i CEEPUS-a. Također, svake godine veliki broj studenata s drugih fakulteta u Europi boravi na našem Odsjeku. Kako bi studentima omogućili stjecanje novih iskustava u zemlji i inozemstvu, dostupan je i niz stipendija i natječaja.
Najboljem studentu Geografskog odsjeka u Zagrebu svake godine dodjeljuje se "Nagrada Maja Pisk".
Studij | Akademski naziv | Akademski naziv na engleskom jeziku | Međunarodna kratica |
prijediplomski sveučilišni studij Geografija; smjer: istraživački | sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) geografije |
University Bachelor (Baccalaureus/Baccalaurea) in Geography |
univ. bacc. geogr. |
integrirani prijediplomski i diplomski sveučilišni studij Geografija i povijest; smjer: nastavnički | sveučilišni/a magistar/magistra edukacije geografije i povijesti | University Master in Geography and History Education |
univ. mag. educ. geogr. et hist. |
diplomski sveučilišni studij Geografija; smjer: istraživački | sveučilišni/a magistar/magistra geografije | University Master in Geography | univ. mag. geogr. |
diplomski sveučilišni studij Geografija; smjer: nastavnički | sveučilišni/a magistar/magistra edukacije geografije | University Master in Geography Education | univ. mag. educ. geogr. |