Ured za studente

Petra Goričanec Nemet

Ivona Raguž

uredovno vrijeme: 12:30 -14:30 sati

tel. 4606 035
referada@chem.pmf.hr

 

Informatička podrška:

sistem inženjer:

Mario Bišćan, dipl. ing.


Upisi u zimski semestar akademske godine 2025./2026. za sve studente prijeddiplomskog i diplomskih studija provodit će se od 15. rujna do 26. rujna 2025.

Upis se obavlja putem Studomata.

POTREBNO NAPRAVITI PRIJE UPISA:

  • Provjeriti jesu li upisane ocjene iz SVIH položenih predmeta (po potrebi kontaktirati predmetnog nastavnika). Upis se ne provodi dok ne budu upisane SVE ocjene.
  • Vratiti sve knjige u knjižnicu.
  • Podmiriti sve financijske obveze za prethodnu akademsku godinu prema zaduženju koje je za studenta navedeno u Studomatu.

Nakon obavljenog upisa putem Studomata svi studenti trebaju uplatiti iznos od 25,00 € za troškove upisa. Odgovarajući podatci za uplatu će studentima biti dostavljeni putem elektroničke pošte.

 

ZA STUDENTE KOJI ĆE PLAĆATI PARTICIPACIJU U TROŠKOVIMA STUDIRANJA U AK. GOD. 2025./2026.:

Da bi se omogućio automatski prijenos podataka o uplatama u ISVU sustav potrebno je pridržavati se navedenog redoslijeda:

  1. Obaviti upis godine na Studomatu.
  2. Uplatiti troškove participacije koristeći podatke koji se nalaze na Studomatu u prozoru Pregled školarina. U jednoj transakciji moguće je uplatiti samo participaciju u troškovima studija (troškove upisa ili molbu treba uplatiti zasebno). Da bi uplata bila provedena NUŽNO JE UPISATI TOČAN POZIV NA BROJ.

*Upis će biti obavljen u cijelosti tek nakon plaćanja participacije u troškovima studiranja odnosno nakon plaćanja 1. rate

Ne zaokruživati iznos uplate, već uplatiti točan iznos prikazan u ISVU! 

PODACI ZA UPLATU:


Uplatitelj: PREZIME I IME (obavezan podatak)
Primatelj: Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, Horvatovac 102a
Model: 00
IBAN: HR5823600001101522208

 

Poziv na broj primatelja: 503621-105-OIB STUDENTA

Opis plaćanja: "Ime i prezime studenta - Participacija u troškovima studija - sveučilišni prijediplomski studij"

 

ili

 

Poziv na broj primatelja: 503624-105-OIB STUDENTA

Opis plaćanja:  "Ime i prezime studenta - Participacija u troškovima studija - sveučilišni diplomski studij"

 

  • ZA STUDENTE KOJIMA SUSTAV NE OMOGUĆAVA SAMOSTALNI UPIS:
    Na e-adresu: referada@chem.pmf.hr potrebno je do četvrtka, 25. rujna 2025. do 12:00 sati poslati popis predmeta koje student želi upisati.  Predmeti se upisuju u dokument koji se nalazi u repozitoriju. 

DODATNE NAPOMENE:

  • Studenti diplomskih studija koji studiraju najdulje dvije akademske godine i koji su položili sve ispite, ispunili sve studijske obveze osim polaganja diplomskog ispita te prijavili temu diplomskog rada trebaju zbog oslobađanja plaćanja participacije podnijeti molbu putem Ureda za studente. Molbi se prilaže potvrda mentora (napisana u slobodnoj formi) da je eksperimentalni dio rada okončan i da je diplomski rad u završnoj fazi tehničke obrade. Studenti u ovom slučaju putem studomata upisuju prazan semestar i odabiru plaćanje školarine u jednoj rati.
  • Studenti imaju pravo upisati i polagati isključivo one predmete za koje su ispunili propisane preduvjete, neovisno o tome što im se prilikom upisa na Studomatu nudi. Preduvjeti za upis i polaganje predmeta navedeni su u Izvedbenom planu.
  • Za upis predmeta s drugog studijskog programa Kemijskog odsjeka, kao i za ponovni upis predmeta (3. put ili više), student treba putem Ureda za studente podnijeti odgovarajuću pisanu molbu.
  • Studentima koji predaju molbu (npr. treći upis kolegija) upis je moguć tek nakon što molba bude riješena. Obavijest o tome dobit će putem e-maila.
  • Za upis predmeta iz drugih studijskih programa drugih odsjeka PMF-a ili drugih Sastavnica Sveučilišta u Zagrebu potrebno je uz pisanu molbu ispuniti i Obrazac za horizontalnu mobilnost.
  • Sve molbe i pripadajuće potvrde o uplati (npr. upis predmata 3. put ili više) dostavljaju se e-mailom na adresu referada@chem.pmf.hr zaključno do četvrtka, 25. rujna 2025. do 12:00 sati.

Važno! jedan predmet = jedna molba + uplata

Tablica Naknade za troškove usluga iz djelatnosti Fakulteta i Primjer univerzalnog naloga za plaćanje nalaze se u repozitoriju.

  • Svi studenti koji ne upišu semestar do 26. rujna 2025. odnosno ne dostave potrebnu dokumentaciju do 25. rujna 2025. do 12:00 sati trebaju podnijeti molbu za naknadni upis semestra (molba se plaća 70,00 €) i uplatiti iznos od 25,00 € za troškove upisa.

Prilikom uplate iznosa iz cjenika PMF-a potrebno je uplatiti točan iznos (ne zaokruživati iznos)!

 

Student po obavljenom upisu šalje potvrdu o uplaćenim troškovima upisa putem elektroničke pošte na referada@chem.pmf.hr. U predmet/subject maila potrebno je napisati: JMBAG - Ime i prezime. 

Putem elektroničke pošte potrebno je poslati i potvrdu o uplaćenim troškovima participacije.

 

Studenti koji su akad. god. 2023./2024.  upisali prvu godinu nekog studija (prijediplomskog, integriranog ili diplomskog) te nisu ostvarili uvjet za upis druge godine studija (u dvije akademske godine nisu ostvarili ukupno barem 50 bodova prema ECTS-u) neće se moći upisati u višu godinu preko studomata, s obzirom na primjenu zakonske odredbe prema kojoj student u redovitom statusu ima pravo najviše jednom ponavljati svaku studijsku godinu. Zakon o znanosti i visokom obrazovanju i opći akti u tom slučaju daju mogućnost da student prijeđe u izvanredni status. Molimo studente da ne predaju molbe za prelazak u izvanredni status sve dok ne objavimo obavijest o tome. Obavijest se očekuje u posljednjem tjednu mjeseca rujna.

 

 

Službena komunikacija obavlja se putem službene e-mail adrese dodijeljene od strane Kemijskog odsjeka. Zbog povećanog opsega posla molimo vas za suradnju. E-poruke dovoljno je poslati samo jednom i nije potrebno proslijeđivati već poslane e-poruke.

 

Obrazac za podnošenje molbe Kemijskom odsjeku nalazi se u repozitoriju. Molbe moraju biti ispunjene na računalu i potpisane.

 

 

Autor: Petra Goričanec Nemet
Popis obavijesti

Repozitorij