Šifra: |
255141 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Snježana Lubura Strunjak
|
Izvođači: |
doc. dr. sc.
Snježana Lubura Strunjak
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
CILJ KOLEGIJA: Upoznati studente s postojećim matematičkim modelima u marketingu te s procesom stvaranja modela. Ujedno će studenti biti upoznati s osnovama kvantitativnog marketinga. |
|||||||
Literatura: | |||||||
|
2. semestar |
Izborni predmet 3 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika |
3. semestar Ne predaje se |
Izborni predmet 4, 5, 6 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika |
4. semestar |
Izborni predmet 4, 5, 6 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika |
utorak 11-13h (obavezna najava mailom)
Lokacija: A313Molim studente koji su prijavili prvi ispitni rok, imaju pravo izaći na drugi kolokvij, ali žele pisati ispit umjesto kolokvija, da mi pošalju mail najkasnije do utorka 25.6. u 11h.