Šifra: |
255141 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Snježana Lubura Strunjak
|
Izvođači: |
doc. dr. sc.
Snježana Lubura Strunjak
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
CILJ KOLEGIJA: Upoznati studente s postojećim matematičkim modelima u marketingu te s procesom stvaranja modela. Ujedno će studenti biti upoznati s osnovama kvantitativnog marketinga. |
|||||||
Literatura: | |||||||
|
2. semestar |
Izborni predmet 3 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika |
3. semestar Ne predaje se |
Izborni predmet 4, 5, 6 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika |
4. semestar |
Izborni predmet 4, 5, 6 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika |
utorak 11-13h (obavezna najava mailom)
Lokacija: A313Molim studente koji žele odbiti ocjenu koju su dobili na prvom ispitnom roku (što znači da će im biti upisana ocjena 1 u ISVU i kolegij polažu putem nekog drugog ispitnog roka) da mi se jave na mail najkasnije do utorka 02.7. u 12h.
Nakon tog roka će sve ocjene s prvog roka biti unesene u ISVU.