Matematičke metode u marketingu

Repozitorij

Repozitorij je prazan

Anketa

Na ovoj stranici trenutno nije odabrana niti jedna anketa!

Matematičke metode u marketingu

Šifra: 255141
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Snježana Lubura Strunjak
Izvođači: doc. dr. sc. Snježana Lubura Strunjak - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
CILJ KOLEGIJA: Upoznati studente s postojećim matematičkim modelima u marketingu te s procesom stvaranja modela. Ujedno će studenti biti upoznati s osnovama kvantitativnog marketinga.

NASTAVNI SADRŽAJI:
1. Uvod. Klasifikacija modela, korisnost modeliranja, tipologija modela (3 sata).
2. Specifikacija. Proces modeliranja: elementi (2 sata). Dinamički modeli (4 sata). Specifikacija modela po namjeri korištenja (deskriptivni, predviđajući, normativni) (3 sata). Specifikacija modela po tipu potražnje (4 sata). Modeliranje konkurencije (4 sata). Stohastički modeli ponašanja potrošača (4 sata).
3. Parametrizacija i validacija modela. Organiziranje podataka (3 sata). Estimacija i testiranje (3 sata).
Literatura:
2. semestar
Izborni predmet 3 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika

3. semestar Ne predaje se
Izborni predmet 4, 5, 6 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika

4. semestar
Izborni predmet 4, 5, 6 - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika
Termini konzultacija:

Molim studente koji žele odbiti ocjenu koju su dobili na prvom ispitnom roku (što znači da će im biti upisana ocjena 1 u ISVU i kolegij polažu putem nekog drugog ispitnog roka) da mi se jave na mail najkasnije do utorka 02.7. u 12h. 

Nakon tog roka će sve ocjene s prvog roka biti unesene u ISVU.

Autor: Snježana Lubura Strunjak
Popis obavijesti