Matematičke metode u marketingu

Šifra: 61543
ECTS: 3.0
Nositelji: doc. dr. sc. Snježana Lubura Strunjak - Predavanja
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
CILJ KOLEGIJA: Upoznati studente s postojećim matematičkim modelima u marketingu te s procesom stvaranja modela. Ujedno će studenti biti upoznati s osnovama kvantitativnog marketinga.

NASTAVNI SADRŽAJI:
1. Uvod. Klasifikacija modela, korisnost modeliranja, tipologija modela (3 sata).
2. Specifikacija. Proces modeliranja: elementi (2 sata). Dinamički modeli (4 sata). Specifikacija modela po namjeri korištenja (deskriptivni, predviđajući, normativni) (3 sata). Specifikacija modela po tipu potražnje (4 sata). Modeliranje konkurencije (4 sata). Stohastički modeli ponašanja potrošača (4 sata).
3. Parametrizacija i validacija modela. Organiziranje podataka (3 sata). Estimacija i testiranje (3 sata).
Literatura:
  1. P. Leeflang, D. Wittink, M. Wedel, P. Naert: Building Models for Marketing Decisions
  2. G. L. Lilien, P. Kotler, K. Sridar Moorthy: Marketing Models, 1st edition
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni Studij - Financijska i poslovna matematika
Termini konzultacija:
  • doc. dr. sc. Snježana Lubura Strunjak:

    Ponedjeljak 14-15h (obavezna najava mailom)

    Četvrtak 09-10h (obavezna najava mailom)

    Lokacija: A313

SADRŽAJ


Obavijesti